Funny...

2011-05-15 - 20:08:03
Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag käkade frulle!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Pratade med Camilla i telefonen..


Det sista du sa högt: ”Hej då”


Det senaste någon sa till dig: ”Hej då”


Vad har du druckit idag: Te,Mjölk och feestis ;)


Vad var det senaste du åt: Macka med oboý..


Vad var det senaste du köpte: Mat på willys ;)


Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun trä dörr..


Vad är det för väder hos dig nu: Grått och regn..


Vad ser du om du tittar till höger: Blommor..


Vad gör dig glad just nu: Familjen och mina vänner..


Vad ska du göra härnäst: Kika på tv:n!


Höger eller vänsterhänt: Höger!


Humör just nu: Helt OK..


Favoritgodis: Hmm,för svårt att välja..


Kläder just nu: Mys byxor och linne..


Sommarplaner: Jobba, jobba och jobba :)


Hur många kuddar sover du med: 2..


Morgon eller nattmänniska: Morgon människa..



Vad är viktigast för dig:
Kärlek, vänskap och familjen och möjligheter!


Är du kittlig: På vissa ställen..


Snarkar du: Ibland, tror jag iaf :)


Stjärntecken: Tvilling..


Godaste glassmaken: Twister och daimstruten..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: