13 dagar kvar till jul..

2012-12-11 - 17:43:53
 
Hej på er!!
 
Nu va det ett tag sen jag skrev här på bloggen...
Mamma livet lever vidare!!
 
Inte så mycket spännande som händer :)
 
Vi är själva på veckorna, då Perra är och jobbar..
Så då passar jag på att träna lite :)
 
 
 
Va på bio ihelgen med Angelica och Linn, ingen höjdar bio precis..
Såg på Blondie, nya med Gynning!
 
Inget för mig precis, men vi tog våra rumpor vidare mot Oleary´s sen.
Och jäklar vad skoj vi hade :)
 
Jätte trevlig kväll...
 
Så den slutade perfekt iaf :)
 
 
 
 
Dessutom är det 13 dagar kvar till julafton, hääärligt!
Längtar lite till nyår också...
Då vi ska tillbringa den ute hos mamma och pappa, med trevligt folk :)
 
Sen ser vi fram emot ett nytt år <3
Photo: Nu har Ida & jag bakat saffrans bullar + kola kakor :) härlig kväll..Photo: Snart blir den här stora tjejen 4 månader <3 otroligt vad fort det går :)Photo: Badar :)
Photo: Ida har fått åkt lite pulka <3Foto
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: