Ärlighet.

2010-02-04 - 09:59:37

Lovar du att vara ärlig: Japp 



Du heter:
Emma Ulrica Margareta

Smeknamn:
Ullis.

Låt som när du är ledsen sörjer till:
Finns många.

Beroende av: 
Allt sött.

Vad tror folk om dig: Att jag är oblyg, att jag kanske är en aning bitchig, och är rak fram!
Stämmer det:
Nix , bitchig är jag inte. Då känner dom mig inte , fråga mina kompisar hur jag är!
Vad får du oftast komplimanger för: För mina ögon , å mitt utseende!

Vad säger du för att imponera på någon: Oj , det vet jag inte. Är väl mig själv bara , då kommer man längst.

Hur imponerar man på dig:
Folk som vet vad de talar om gillar jag och dom som står för sin åsikt.

Brukar du skratta för dig själv:
Händer.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS:
 Kommer inte ihåg.

Var bor du: Gävle.
Trivs du där: Ja , sådär kan man väl säga.

Sprit, cider, vin eller öl: Cider , vin och drinkar såklart ;)
Vad har du för mobil operatör:
 Halebop
Är du allergisk mot något: Nope!

Har du haft sex idag:
Haha nope.

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är, oftast AA det är ullis.

Vem ringde du senast: Camilla

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
 Att hon ska komma hit på måndag å hälsa på!
Antal timmar sömn inatt:
sammanlagt kanske 8 timmar.
Sov du ensam: Nää , med Perra å Idis!

Brukar du komma i tid: Nja , inte alltid kanske :)

När mår du bra: När jag lyssnar på musik eller pratar med en go vän!

När blev du fotad senast:
Oj , de va väl ett tag sen ;)
Hur känner du dig nu:
  Trött å sleten!

Vanligaste färg på dina kläder:
 Svart å vitt. ( Iaf nu på vintertid )
Favorit dryck på morgonen: Hmm , mjölk?!

Rakar du benen: Ja, 

När brukar du oftast gå och lägga dig: 
Vid 23 tiden.

Är du blyg:
Nja , det tror jag väl inte!
Sysslar du med någon idrott: passiv nu för tiden men förr ja...

Vill du hellre ha mail än brev:
Nej, brev hade varit kul.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja , det är väl klart :)

Har du spytt offentligt:
Ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
ha sex.
stå och kissa.

Är du bortskämd: Ja lite kanske ;)

Vad gör du i morgon: Förmodligen så ska jag ut , eftersom det inte blev nått förra helgen!

Vad är det värsta du vet:
Getingar , räkningar å falskhet!

Har du bra vänner och äkta vänskap:
Jo jag vill tro det iallafall.
Vad använder du för shampoo: Sunsilk , Wella å Fruktis.

Vad är det finaste du fått:
Min dotter.

En speciell dag du minns:
14 augusti. (se ovan)
Hur gammal är du:
21 , fyller 22 i sommar.

Tycker du om någon just nu:
japp

Du samlar på: nja.. inget?

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Camilla , Angelica!

Gillar du golf:
Minigolf ja :)

Vilken tid gick du upp idag: 10 men vaknade vid 7 tiden.

Har du sovit i din egna säng i natt:
Japp
Är det okej att gråta: Självklart.

När grät du senast:
Vet ej!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: 1 milj är inte så mycket....investerat i boende å betalat av bilen!
Bär du glasögon eller linser: Nej.

Har du piercing: Öronen , läppen!
Har du tatuering/ar: japp 4 stycken!
Vill du gifta dig:  JAAA!! ;)
Är du bra på att laga mat: Ja , jag tycker det iaf!

Är du flygrädd: Nä men starten och landningen är inte kul.

Vad dricker du helst när du är törstig: Bubbel vatten lr nått sött ;)

Tror du på ett liv efter döden: Ja men vet inte vad.

Tycker du om sushi: Tror inte det har aldrig smakat just därför.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips.

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp.

Har du tandläkarskräck:  JAAA
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll och nattmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Blå.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Självklart.
Biter du på naglarna: Periodare med det
Röker du: Nja , lite kanske.
Senaste låt du hörde: Vet inte vad den heter :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: