Tröttis!

2010-02-02 - 18:04:05
















Hua....

Jag har varit jätte trött idag :( Inte varit så värst pigg iaf...

 

Så jag somnade väl i sängen i ca 1 timme , och va fortfarande trött :( Kan nästan lista ut vad det beror på!

Idisen har nyss badat iaf , hon älskar ju verkligen det!! *Plask plask*
Hehe...

:)


På fredag har vi även bestämt oss för att göra ett nytt försök å gå ut, eftersom Angi blev magsjuk i lördags!
Så det va ju lite tråkigt :/ Hoppas på att det blir av nu på fredag bara! Så att kanske inte jag åker på nått? När man mår såhär... Men jag kan ju nästan lista ut vad det beror på :)

Så ikväll hoppas jag på en tidig kväller , men det blire väl inte som vanligt!


Aja , ha en bra kväll :)

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: