Tidsfördriv!

2010-02-03 - 00:15:45

1. Hur gammal är du om fem år?
26 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Ida , Perra

3. Hur lång är du?
168

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Triangle

5. Vem ringde du senast?
Angelica

6. Vem ringde dig senast?
Angelica

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Kommer inte ihåg

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
Söndags

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
Hmm , vaknade först kl 07.00 , sen somnade vi om å vaknade runt 10.00

13. Vilken är din favoritjulsång?
Oj, det vet jag inte. Finns ju många bra :)

14. Vilken är din favoritplats?
På en solig badstrand

15. Vilken plats föredrar du minst?
Tandläkarn

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I ett hus med min fina familj , vart vet jag inte :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Spöken , trodde alltid att det fanns spöken som ville göra mig illa

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Oj , det vet jag inte.. Hahaha

19. Hur stor är din säng?
160

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär , har haft en bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Haha utan såklart , vilken fråga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: