Onsdag! ( Vagel)

2009-10-21 - 15:21:28


Hej!


Här sitter jag ( igen ) , haha!

Har fått hem flyttkartonger och tidningar nu , så nu ska det börja packas :)
Så man får det gjort någon gång.

Sen skulle jag även vilja åka och handla också , får se om vi gör det sen eller om vi gör det imorgon.
Sitter och funderar på om jag verkligen ska köpa en ny Peak jacka , men det blir nog det! Karln ska också ha en :) Så det kommer nog att bli två stycken svarta!
Och en åt mammsen då , om hon skulle han en röd!

Vi ser väl :)

Och på tal om ingenting , så har jag fått en vagel i ögat. Inte alls skönt kan jag säga , gör ont som tusan!
Hoppas den försvinner snart...






Nu ska jag ta och komma på vad man ska göra för mat här , min fantasi är på noll!
*Suck*



Kram / Ulrica
<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: