Ljusne the city!

2009-10-27 - 23:06:40







Där va vi idag å hälsade på! Va ett tag sen man va där :)
Och det va lika trevligt som det alltid brukar vara!

Nu skulle vi VERKLIGEN BEHÖVA PACKA , men tyvär så "orkar" inte vi det ikväll..
Utan det måste verkligen bli av imorgon , för på torsdag hämtar vi nycklarna..
Är så trött på hur det ser ut här hemma , vill bara få iordning å reda!!!


Efter vi hade varit i ljusne ,  så stannade vi på tönnebro och åt. Helt seriöst , vad gör kocken med maten där?! Den smakar för j*ävligt!!!! Tycker inte alls om maten där nåmer...
Perra beställde taco tallrik , och köttfärsen va som bröd smulor.. Skit äcklig!
Sen beställde jag pannbiff , den gick väl och äta. Men det va ingen höjdare , biffen va helt smaklös.. Blää! Och sånt tycker inte jag om , för jag vill ha kryddat!
Så nu ikväll slängde vi ut ca 200 kr i onödan på äcklig mat , SUCK..

Men men nog om det, man får svälja det med en nypa salt.





Sen nu har jag precis nattat Ida för natten , hon va verkligen super trött nu :)
Våran älskling <3

Så vi ska väl strax också lägga oss förhoppningsvis :)

Så god natt på er , så hörs vi imorgon <3
Sweet dreams!

Puss & Kram / Ulrica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: