B v c

2009-10-08 - 23:00:53

Hallå.

Varit på bvc idag , gick kanon bra :) Tösen väger nu 5600g & är 58 lång , så nog allt växer hon!

Sen har det även varit ett par hit å kikat på lägenheten , får se om dom tar den eller inte! En sak jag inte förstår , det va mer än 20 stycken som va intresserade av lägenheten. Men det är bara 2 stycken som har ringt , 1 har varit hit å kikat & det va dom idag. Fattar mig inte på dom dära köerna gavlegårdarna har! Äsch nog om det , jag ska endå inte bo hos dom nåmer!


En sak jag har blivit sugen på att köpa är nya boots..
Så nu vill jag ha ett par med lägre skafft , sen vill jag även ha nya jeans ;) Så vi får se vad det blir!


Mango Studded Leg Skinny JeansASOS Kate Acid Wash Knitted Jeggings


Jag försöker lägga in lite bilder , men det går knappt! Gåår såå segt , vet inte vad det är för fel på bloggen just nu!

Jag fick upp 2 bilder iaf :) Grymt snygga , diggar dom första som attans! Tummen upp ;)

Nu ska jag göra lite krubb till Ida , sov så gott.

Sweet dreams.
<3


Postat av: blerina

Skit fina jeans ju :D dom på andra bilden gillade jag mäst :)

2009-10-14 - 15:54:16
URL: http://ballerinagold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: