Kväll!

2009-11-03 - 21:00:37
Hej i stugan!

Ida ligger och sover , perra sitter och tittar på fotboll och jag är trött som attans!!
Har jag varit hela dagen , somnade till och med på soffan i ljusne.. Haha :)
Då är man trötter!

Kanske kommer såhär nu efter flytten ?!
Vem vet..


Blir väl natti natti snart , ska väl kika på en film först!
Ida ligger och sover iaf , hon har ju varit vaken hela dagen idag :)
Sovit högst en halv timme kanske...

Har haft en jätte bra dag annars  , ätit god mat å god tårta :)
Mumms..

Nu ska jag ta mig nått att äta!

Hoppas ni har haft en bra dag..
Bilder kommer jag in med sen när vi har fått ett bättre internet :)

Natti natti på er alla <3

(26 dagar kvar till dopet <3)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: