Tisdag!

2009-06-16 - 13:53:52



Hej hopp..

Jadu , hur har min helg varit.. Lååång och seg med en massa tjaffs inblandat!! Men nu är det bättre :)
Jag tog mig igenom helgen iaf , och de är skönt.. Har hållt på att tvätta nu och igår , det tar ju aldrig slut på kläder :) Haha!!

Älsklingen köpte kläder till lill flickan i söndags också :) Jätte fina va dom , inte trodde jag att han kunde handla sånt eller :) Men det kunde han , rätt storlek å allt! De va gulligt..

Och nu i veckan blire bara jobb , sen så är det midsommar på fredag.. Och det ska vi fira ute hos mammsen och pappsen! Vi blir väl några stycken :) Köra lite 5 kamp m.m! Det kommer nog bli super bra , själv får jag njuta av maten å läsken med ungarna och titta på fulla folk :) haha.. sköööj!
Nää , nu får hon ta och komma ut frisk och fin <3 Vill ha henne här hos mig... Men hon kommer när hon är redo! Så jag får jobba på ett tag till , och vänta..

Igår kväll va vi på bio kom jag å tänka på :)


 Terminator - Salvation

Den va vi på! Helt okej va den faktiskt :)
Lite annorlunda ,  mot för dom som dom har gjort tidigare.. Den får 7 / 10 av mig!


Näe , nu ska jag åka till jobbet!
Ha en bra dag..

OCH LÅT SOLEN FÅ SKINA..
TACKAR..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: