Tisdag kväll!

2009-12-15 - 19:55:50



Hejsan!

Idag har vi haft besök av tant Karin :) Jätte trevligt har det varit , har käkat lite tacos å myst framför en bra film!

Har även varit ut en sväng å handlat lite + att jag följde med Karin till arbetsförmedlingen en sväng. Och där höll jag på att bryta ihop, dom tar ju sån lååång tid på sig. Tror vi fick vänta i ca 20 - 30 min!

Tur att man inte har nått med dom å göra!!!!

Aja , sen har även Idisen fått en liten mugg med av Karin + en liten tomte dräkt :) Jätte fina! ( TACK SÅ MYCKET SNUTTAN )

:)

 

Och nu ligger lill-fisan å sover i soffan , har nyss badat av henne lite. Så nu är hon klar , lite mat till sen så blire natti natti för natten.


Sen har väl inte vi gjort så mycket mera , bara gnällt över vädret! * Host host*
Jag hatar verkligen snö... Iaf när det är oväder!
Det går ann när det ligger snö på backen å är skinande sol , det är en helt annan femma!


Då är det mysigt :)
Precis så som det ska vara!!

Nä , nu ska jag ta mig nått att äta.. Kurrar i magen!

Ha det bra så länge!




Här är sakerna vi fick :) På muggen står det " Liten men tuff" .  Jätte fräsigt , tycker jag :)

Obs : Dräkten kommer hon väl kunna ha när hon är ca 1 år ;) Hehe..

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: