Då va det klart!

2009-08-12 - 17:15:58
Våran ida <3





Japp , har precis varit hos bm för sista gången innan Ida kommer ut.. Sen ska man ju dit på efterbesök efter 2 månader! :)

Och nu har jag fått ett nummer upp till ultraljudet , som vi ska ringa och boka tid. Men dit ska vi ringa nästa fredag , men jag hoppas och ber att hon redan är ute då.
För jag vill verkligen ha ut henne nu :)

Annars kommer dom boka in en tid så man får åka upp och titta hur det ser ut , om det är mycket fostervatten m.m!
Så det skulle ju också vara spännande på sätt och vis :)

Vi ser väl om vi hinner dit !


Nu ska jag ta och göra något annat skojj..
Det blev mat på donken idag iaf.. haha!!


Gött :)


Postat av: emma

hoppas du slipper gå över.. om du får de så hoppas jag du slipper ringa om ultraljudet..

det slapp jag iaf :)

lycka till när de väl sätter igång :)

kram emma och thindra

2009-08-12 - 17:52:16
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: