Magsjuka!

2010-05-04 - 11:18:07






Just det jag och Idis har haft ihelgen!
Usha....

Inte roligt kan jag säga , så just nu sitter jag och dricker blåbärsoppa!
GOTT , för magen :)


Men vi mår mycket bättre...
Men magen min är nog inte 100 % bra än , 80 kanske!
Så jag har jobbat endå :)






Och igår va vi till valbo och kikade en sväng , köpte lite kläder till ihelgen.
Ska ju på dop :)

Så man har nått nytt att ha på sig...


Det är väl det vi har gjort...
Annars har vi bara legat i sängläge!


Tog mig ett lite gympass igår också , vill ni veta nått roligt ;)
(Har gått ner 9 kg nu , snart 10)

Är så glaaad och såååå stolt :D


Heheh...


Aja , nu ska jag fixa lite här.
Hör sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: