Dyrt!

2009-09-05 - 13:58:17









Det va dom dära blöjjorna jag köpte :) Jag diggar pampers väldigt bra! Vilka tycker ni är bra ?!





Åh ja! Va precis och handlade lite mat å blöjjor , det är svin dyrt! Hua.. Det är dyrt å ha barn :) hahah...
Men vi köpte rätt så mycket av allt , så man har ett tag :) Så jag förstår ju att det rann iväg.

Nu ska vi göra oss iordning ,sen ska vi ut till mamma och lämna ida där. Sen ska jag och gubben åka iväg å äta , får se vad det blir efter det. En liten stöd vila kanske ?! :P haha.. Kanske blir en liten bio ikväll också , man vet inte! Lill Ida hämtar vi ikväll någon gång iaf :)

Så nu får vi mysa lite själva :) <3 hihi..

Hörs sen .

Kram / Ulrica
Postat av: emma

jag använder libero nr 2.. tycker dom är kanon, de är ju större pack i nr 2 så helt perfekt..

när hon var mindre hade vi även huggies till henne.. nöjd med dom med :P

2009-09-06 - 09:39:11
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: