Fredag .. * Götter *

2009-05-22 - 20:06:10

Hallå..

Shitt vad jag är dålig på att skriva blogg!
Glömmer totalt bort den , sorry..Ska försöka bli bättre på det! Ihelgen är man ledig iaf , gud så sköönt.. Älsklingens familj kommer en sväng imorgon och hälsar på oss , ska bli skojj :)

Fick kläder till lilla Ida idag också , av mammsen :) 4 bodys och 4 par strumpor , så söööta.
Tänkte att vi skulle ha handlat en säng till lillan ihelgen också , men de får nog bli i veckan ist ..

Man vill ju ha allt klart nu :) Men det kommer i omgångar.. Mycket kvar som ska handlas , sköjjsigt! <3

Nää nu ska jag göra nått annat skojsigt :) ha en bra kväll..



Är i vecka 28 imorgon btv :)



Nu är du 28 veckor gången (eller gravid i 29:e veckan, om du föredrar att räkna så).



Så här växer din bebis

Nu kan bebisen blinka och vänder instinktivt ansiktet mot starka ljuskällor. Fingernaglarna finns på plats och den börjar lägga på sig ett fettlager inför livet utanför livmodern. Om du vill kommunicera med din bebis redan nu, så kan du sjunga eller läsa högt för den - men känn dig inte tvungen, om det inte känns naturligt för dig.

.. Men man kan ju alltid ut och kika :) De kostar ju inget.. Men jag känner värkligen att jag börjar bli stressad , varför vet jag inte.. Det är väl för att jag vet hur mycket jag ska hinna köpa till lill-flickan innan hon kommer till oss , men jag har mycket tid på mig. Men jag vill ju ha allt klart :) Men det kommer i omgångar..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: