Onsdag 2012-03-21

2012-03-21 - 20:27:52
God kväll på er där ute!
Hur har ni haft det ?!
Jag har haft det både bra och dåligt..
Allt är inte lätt med att vara gravid kan jag säga, jag har mått illa i ca 2 mån.
Varit förkyld i ca 2 veckor, haft problem med magen.
Känner mig stor och klumpig dessutom, och det är inte lätt när man har en pigg 2 åring kan jag säga.
Men jag får tänka på att det är sista gången nu, japp...
Ni hörde rätt, några fler barn blir det inte efter denna.
Två räcker gott och väl :)
Så sjukt häftigt att man kommer få följa dessa två resten av livet...
Mina älskade barn <3
Ida kommer nog bli en toppen syster :)
Ja, nog längtar vi allt tills h*n tittar ut till oss..
Men nu har jag gått halva tiden redan, så resten kommer nog flyga iväg :)
Annars då?!
Varit på ultraljud - Gick jätte bra, allt såg toppen ut.
Varit på leklandet med Ida ett antal gånger.
Fått tag på en lägenhet som vi har fått.
Varit till frissan.
Varit till lager 157 och shoppat.
Ja det är mycket vi har gjort :)
Synd att man har blivit så dålig på att blogga bara..
Men det kanske blir bättre när vi har flyttat till lägenheten!!
Ser att jag har nåågon bloggläsare kvar, även fast jag inte bloggar så speciellt mycket..
Tack till att ni finns kvar :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: