Hohoho

2012-01-25 - 19:59:43
Vad ska man säga här då ? :)
För det första så har jag börjat komma igång med träningen lite igen nu, så det känns super bra!
Det som är mindre roligt är att man börjar bli förkyld (IGEN) + att jag känner mig så fruktansvärt sliiiiiten!!!
Tror jag skulle behöva sova ut 2 dygn, just nu så känns det så iaf..
Förstår att ensamstående mammor har det tufft!
Hua....
Det sliter vill jag lova att vara småbarnsförälder, och absolut när man jobbar heltid på detta också!
Men jag älskar lilla Ida över allt annat på denna jord <3
Hon är det bästa som har hänt mig!
Min sessa <3
Det är nog tufft för mig nu när man har mått som en gris dom senaste veckorna, illamående och kräkningar på det!
Meeeen vad jag läääängtar tills jag får bli mamma ledig igen!
Då ska jag njuuuuuta med mina älskade två barn <3
Kände att jag böhövde skriva av mig lite :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: