Onsdag

2010-09-01 - 17:31:18

Hej hej!!

Nu har man jobbat i 2 nätter :)
Så nu är jag ledig idag å imorgon..


Sköönt :)

Sen har jag natt fredag , lördag , söndag!
Så jag kommer nog inte kunna skriva så mkt i helgen.


Men det gör nog inte så mycket ;)

Aja , har träffat Jenny idag. Så då passade vi på å ta en fika inne på flanör!
Va jätte trevligt att se henne igen :) Träffade även Marie en snabbis.


Jo men visst serrö!!

Så ligger det till..


Idis har precis duschat av sig , så nu är det bara vällingflaskan som väntar.
Men det är liiite för tidigt att krypa i säng nu..Får vänta lite iaf :)


Och jag ska se fångarna på fortet ikväll "finalen mellan fortets mästare och handbollskillarna"
Undrar vilka som vinner :)






Nu ska jag leka lite med dottern här , hon är i full gång!
Tok - unge ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: