God morgon!

2010-09-03 - 08:16:46
Solen lyser , och jag är lite smått morgon trött ;)
Känner att det hade inte skadat att få sova 1 timme till , men det är ju inte jag som bestämmer det.

Så jag får stå ut ;)

Får passa på och vila sen när hon sover..


Idag blire väl inte till att göra så mycket , dammsuga lite å plocka bara!
För sen ikväll blire jobb..

Så då är jag borta hela helgen :)
Yees!!


Får se om jag tar en prommis med Idis sen , efter jag har städat å så!
Och hon ska få sig en dusch sen också..

:)


Vi får höras sen!!
Hej så länge..
Postat av: Ellen

Okej! Gud tack för svaret, ska verkligen försöka .. gymmet kostar ju en del tyvärr men de finns nå prova på i 2 veckor gratis där, så jag ska prova i 2 veckor o se om jag vill fortsätta där.. men tack för alla råd o tips!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: