Tidsfördriv!!

2010-08-27 - 11:44:03
Är du singel? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske
Har du varit kär i någon? Japp
Är du kär just nu? Ja , såklart :)

10 frågor om dig själv

Fullständigt namn? Ulrica
När fyller du år? Juni
Vad har du på dig just nu? Linne och mysisar
Vilken årstid är bäst? Sommar såklart!!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Få sova ut , och få frukost på sängen ;) Skulle ikke vara fel!
Vad tycker du mest om hos dig själv? Håret , nu när det ÄNTLIGEN växer!
Vad är du bra på? Det mesta
Vem älskar du mest på denna jorden? Perra & Ida + min familj såklart
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Nej
Sov tillsammans med någon eller ensam i natt? Med perra

7 frågor om dina vänner.

Vem vet allt om dig? Hmm de vet jag inte , men Angelica vet nog en hel del :)
Vem är den roligaste av dina vänner? Vet inte
Vem är snyggast av dina vänner? Det är vi alla ;) snyggast.. hööhöh
Vem är mest partyprisse? Va nog Angelica 1 gång i tiden ;) Men nu är det nog Emilia ;)
Vem är den du helst har filmkväll med? Oj vilken fråga , kan jag nog ha med vem som hälst av mina vänner :)
Vem av dina vänner är mest "evil"? Vet inte
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Ingen

10 Frågor om din familj.

Vem står dig närmast? Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja :) kan inte klaga!
Vem är farligast i din familj? Det är nog mamma ;) hahaha!!
Vem ser roligast ut i din familj? Per , för han tror en massa saker som han inte ens är ;)
Vem är coolast? Pappa
Har ni något husdjur? Ja , Fisan.. ( Är en hund) Haha!!
Vem har du mest gemensamt med? Mamma tror jag
Vem står för underhållningen? Brorsan
Vem sover du oftast med? Ingen
Roligaste kvällen med familjemedlem? Vet inte , alla är lika roliga.

10 frågor om idag.

Vad har du gjort? Inte så mkt , tvättat och städat..
Har du varit glad idag? Ganska
Har du varit ledsen idag? Nej
Har du gjort något bra idag? Nja , beror väl på hur man ser på saken :)
Vad ska du göra nu? Ta reda på tvätten strax :)
Har du gjort något dåligt idag? Nej
Vad har du ätit idag? Inte ett dugg , ska väl ta mig nått strax!
Har du duschat idag? Nej , men jag ska.
Är du trött nu? Lite kanske.
Vad händer imorgon? Det vet jag inte , nått roligt hoppas jag på iaf :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: