S ö n d a g

2009-09-27 - 11:49:42



Ojoj, nu är man trötter ;) Har inte sovit så bra inatt!
Vet inte varför , bara blivit så. Så nyss när jag satt å matade Ida höll jag på å somna , ajaj :)
Så jag tror jag ska passa på å sova någon timme nu när hon sover..
Sen vet jag inte alls vad vi ska göra idag , Perra jobbar imorgon också.. Så då blir jag å Ida själva igen! Hehe..

Vill försöka hitta lite nya kläder också , så shopping skulle ju inte sitta helt fel..
Men det får vänta ett litet tag , har andra saker som måste gå före det först..


Kikade runt lite på nelly igår , dom har riktigt fina kläder :) Även asos! Vilka party klänningar.. Man kanske ska ta å beställa lite sen ?!

Så man har något nytt å fint..



Traffic People - Tea DressMotel - Vicky dressVila - Jacqueline DressFrench Connection - Delicious Strapless DressOnly - Cast Ex Party DressQuontum - 3 Colour Flash DressLipsy - Flambards DressLipsy - Strapless Body Con DressRare Fashion - Lace X Back DressElise Ryan - Elise Rock DressElise Ryan - Ryan Rock DressElise Ryan - One Shoulder Tulip DressRare Fashion - Nothical Sailor DressRare Fashion - Black Zebra DressRare Fashion - Nothical Plain Dress

http://nelly.com

Här har ni några stycken! Jag tycker dom är gudomligt fina :)



Nu ska jag gå och vila!

Hej så länge.

<3

Postat av: Emilia

Aaaaah vi måste köpa oss något läckert att ha på oss tills våran helg ;D

2009-09-28 - 14:35:49
URL: http://emiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: