Måndag kväll..

2009-09-14 - 19:37:34


Tjoho :)
Har precis nattat Ida , hon va fruktansvärt trött .. Hon har inte sovit många timmar idag heller , 2 timmar kanske.
Tror hon gillar att vara vaken med oss , gillar och titta runt :)
Ni ser ju här på bilden nedan va trött hon ser ut att vara ! Orkar knappt hålla ögonen öppna..

Glömde att tala om hur det gick på sjukhuset , det gick jätte bra! Det såg fin fint ut :) Och det är ju vi glada över , hon va även jätte snäll där. Vi har haft en sån tur som har fått en sån snäll liten bebis :)
<3

Ikväll blire tv , ska titta svenska hollywoodfruar! Sen blire väl något annat skojj på tv:n..Eller om det kanske inte blir en film efter det?! Får se hur trött jag är..


På tal om filmer , så kommer ju 2:an på Twilight i november ut. Och den ska jag VERKLIGEN se!!!
Älskar sånna hära filmer ^^
New Moon heter 2:an , kommer säkert vara kanon bra! Och det hoppas vi på :)

Nu ska jag kika på tv å vänta tills det börjar!

God natt på er.
<3
























Visst är dom söta ihop :) Mina älsklingar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: