Inte gjort ett dugg ..

2009-09-03 - 20:22:34








Nope , det har vi inte. Har bara trööökat idag , bläää.
Men det har väl varit skönt på sätt och vis! Har haft en liten tös nu som har varit vaken ett tag , hon vägrar somna :P Då sover hon inatt <3

Imorgon ska vi äntligen dit till bvc , ska bli spännande! Men det är trökigt att gubben jobbar , ville att han skulle följa med också. Men han får väl följa med en annan gång. Fröken dahl skulle med iaf , sen blire väl en liten fika efter det. :) mys!

Man kanske shoppar något fint med ;) de vet man ju aldrig! Hehe..

Nuuu somnade Ida :D Hon ligger intryckt på sidan av mitt ben , hon känner väl sig trygg nu då !
En riktig mamma gris <3


Det skulle vara bra skönt att gå ut och gå också , men det är nog lite sent för de nu. Inte så trevligt att gå i mörker!

Ähh , jag får väl kika på tv:n. (Som jag har gjort typ halva dagen) Haaah!!
Det blir snart sängen , för imorgon blire tidigt.

Natti natti på er!
Postat av: emma

om du har tid och lust så skulle de va trevligt och ses nästa vecka :)

2009-09-03 - 20:40:49
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/
Postat av: emma

va bra :)

onsdag eller torsdag då?

va har du för nr? tänkte kan ju vara bra och ha :P

mitt är iaf 0763135683..

2009-09-04 - 07:22:32
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag har ju sagt att vi kan gå ut & gå :P

2009-09-04 - 13:24:52
URL: http://emiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: