FREDAG

2009-09-04 - 18:50:29












Här är overallen!
(Snygg som attans)
Allt det andra fick vi också :)





Göööött :D

Idag va vi iväg till bvc , jag å fröken dahl. Gissa om hon hade gått upp :) haha...
Nu väger tösen 4200g å är 54 cm lång , nu växer hon kan jag lova ! Hon va jätte snäll idag , men det va dock inge väder för barn idag inte. Inte bebisar iaf , regn å blåst. Nee usha!!!
Men tur som det va så va mammsen hit med en ny overall till Ida , skiiit snygg :)
Perfekt nu när det börjar bli lite kallt , synd bara att hon kan ha den en sån kort tid innan hon växer ur den. För den va verkligen kanon fin , köpt på polarn o. pyret. Fick även lite andra saker , av både mamma å moster min :)
Dom är snälla dom!!
:)


Sen har vi bara tagit det lugnt , angelica följde med hem en sväng. Så vi käkade lite å så , jätte trevligt :)

Och nu ikväll blir det bara myys med min underbara familj <3
Sen får vi se vad helgen bjuder på för skoj.

Nu blire tv : n iaf , kanske en bra film ? ;)

Ha en bra kväll <3

Ps : Grattis kära broder!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: