Inget mer inlägg blev det igår..

2009-10-16 - 09:17:39



Orkade inte skriva igår kväll , blev så fruktansvärt trött ! Så vi gick och la oss..

Nu har vi nyss vaknat iaf, precis matat Ida klart också.. Vi hade det så mysigt i sängen innan vi klev upp <3 Det är så underbart , finns nog inget bättre!
Hon sover hela nätter nu , vaknar runt 06.00 på morgonen. Så hon är jätte duktig :)
Är jätte stolt över henne :)


Hmm , vad händer idag då tro ? Och vad har vi för väder ? Ush.. Jag skulle vilja ha sommar å sol varje dag , men man kan ju inte ha det heller..
Jag har inte den blekaste vad vi ska göra idag iaf! Ser väl vad vi hittar på , det är ju FREDAG = IDOL.
Yees ;) och det ska vi absolut se..

Blir väl någon god mat på det..'
:)

Nu ska jag ta mig lite frukost , är jätte jätte hungrig!
Så hoppas ni får en fin fredag.
Vi kanske hörs sen, om jag hittar på något nytt att skriva om.

Kram / Ulrica
<3

Ps : 13 dagar kvar innan vi får nyckeln till nya lägenheten , då blire flyttning ;) För nu vill jag ha iordning och reda!!! *JIPPI*







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: