ERIK GRÖNWALL

2009-10-01 - 15:33:26





Visst är han bra??? Han va grymt bra igår.. Gud vad jag rös när han sjöng , ojojojoj vilken gåva han har :)
Han är min favorit i Idol , resten kan åka hem ;)
Hahaha..


Ja idag har man inte gjort mycket , färgat håret lite bara.. Och gosat med Ida lite ;)
Har inte ens ätit någon än , ajaj inte bra! Men jag känner mig inte hungrig heller , konstigt!!
Lär ta mig nått att äta snart..


Ikväll blire väl bara mys , äta lite gott å så! Sen vet jag inte om jag ska bara skrutten ikväll eller om jag ska göra det imorgon ist , för mamma ska vara barnvakt :)
Så att jag och Perra kan gå ut och ha lite kul , så ja det blir utgång för oss imorgon!
Ska bli roligt att få komma ut lite , men jag kommer nog sakna tösen lite endå ;) Men det hör till mammarollen , man är som en hök över henne.. Hehe!!
Näe , så imorgon har vi fullt upp!
Hoppas ni kommer ha det trevligt ihelgen..
Jag hoppas att det kommer bli fint , solen kan väl lysa lite iaf.. Sen om det är kallt spelar ingen roll , bara sooolen lyser upp lite ;)

Nu ska jag ta mig nått att äta! Ida ligger å sover hon..
Mammas älsklings unge <3


Hej så länge!
<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: