Mammas lilla älskling <3

2009-11-20 - 21:58:59


Tjingeling!


Idag har vi haft besök av Gard , Karin , Angelica , mammsen och moster..

Har varit mycket trevligt :)
Fick 2 blommer av mammsen , jätte fina! Så nu börjar det bli ordning här hemma..

Har även fått upp gardinerna inne i v-rummet!
Hääärligt :D

Börjar se ut som ett hem här inne nu också..




Sen har vi även fått tröstat en väldigt ledsen Ida idag också , har aldrig sett henne så ledsen som jag fick göra idag!
Tyckte så synd om henne , vet inte om hon fick någon magknip eller något liknande!
Hon skrek alltså rakt ut , aldrig hört nått liknande! Min älskade lilla bebis <3

Men nu är det bättre som tur är :)
Nu ligger hon och sover iaf , hon har nog somnat för natten lill-tösen..






Så vi ligger och kikar på idol just nu :)
Calle va nog bäst ikväll tycker jag...

Men Erik va inte så dålig heller !!

Aja , nu ska jag kika vidare!
Natti på er <3

Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: