Fredag!

2009-11-27 - 11:46:22








Hejsan!


Ja vart ska vi börja...

 

Vi har varit iväg å handlat lite under dom hära dagarna , eftersom det är dop på söndag! Så det har varit lite mycket , men nu börjar det lugna sig :)
Sen har vi även varit iväg å tagit svin sprutan , och jag trodde inte att jag skulle bli dålig av den! Men det blev jag , fick frossa som tusan! Låg hela natten å gnydde.. Väldigt jobbigt må jag säga!
Men nu är det bättre :)

Som tur är!

Sen har vi även haft en sjuk Ida , hon hade 39,7 graders feber igår kväll! Så det va lite jobbigt , första barnet å så då blire nog så. Jag gick ju upp i varv som attans , blev jätte rädd. Men vem blir inte det ?!

Men nu mår hon bättre , imorse hade hon bara 37,3 :) Så det är ju jätte bra att det går åt rätt håll!

Men vi måste hålla koll iaf, så det inte stiger igen. Sen är även snuttan snorig , lill-gumman!

Tycker så synd om henne när hon låter så krasslig , men man ska bli sjuk också. Men inte innan dopet tack , hehe! Men hon blir nog bättre innan det :)

 

Sen har ju även jag haft problem med ryggen , men det börjar väl också bli bättre tror jag :) Så det går ju också åt rätt håll förhoppningsvis!

Så ligger det till :)

Idag vet jag inte alls vad vi ska göra , hade tänkt följa med fröken dahl till valbo. Men vette tusan om man vågar lämna Idisen! Får se hur det blir , sen håller jag även på att tvätta nu också..

Men men :)

 

Ha en bra dag på er nu <3

Ska knäppa lite kort nu , så ni får se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: