Dop!

2009-11-30 - 19:44:40









Hejsan!


Nu har vi haft dop för lilla Idis igår , allt gick verkligen jätte bra :)
Fick mycket fina gåvor av alla , och det va verkligen jätte fint!

Fikat va också gott ;) Tack mammsen , moster å malin för era goda tårtor.
Allt va lyckat!

Och tack alla som hjälpte oss att städa m.m. <3



Så igår när vi kom hem så va man helt slut efter dagen , fast även gick vi och la oss halv 3 i natt!
Hahaha , så imorse kändes det som om man va bakis . Va hemskt trött å mådde inte så bra , kan bero på att jag är lite förkyld också.

Men men!

Aja , idag så har mamma och moster varit hit en snabbis och fikat!
Så tack för mattorna mammsen ;) JÄTTE FINA!

Sen när dom åkte hem har jag badat Ida lite , så nu ligger snuttan och sover.
Hon är nog skapligt trött , för det är jag ;)


Nu ska jag försöka få in lite bilder här ifrån igår , så ni får se.

Ha en bra kväll <3
Krams

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: