Ååh!!!

2009-06-04 - 22:27:47



Hmm.. kul!!! Nu börjar man bli sjuk också , och hur ska det gå?!
Känner mig så svag i kroppen , precis så som när man är sjuk. Sen så har man ett barn man bär på också!! Så det blir väl dubbelt upp , + att man jobbar också! Men tur att man är ledig ihelgen iaf , så man kan vila upp sig.

Aja , va iväg å handlade lite idag.. Lite mat å sådär! Va in på City gross en snabbis , hittade jätte söta bebis kläder där :) men det fick vara. Handlade bara mat!

Sen innan vi åkte hem så beställde jag och älsklingen kina med oss hem , för att ha ork till å göra någon mat fanns / finns då inte.. Inte när jag mår såhär! :(
Imorgon börjar jag kl 13 - 21. Hoppas det går fort så att jag får komma hem å vila upp mig!

Sen så skulle jag vilja fixa till bloggen också , så att den blir snygg! Å inte såhär tråkig.. Men jag förstår mig inte alls på det.. Men men!!

Ne nu blir det sängen! Sov så gott folket..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: