Söndag

2009-07-26 - 21:06:10

Tråkiga söndag !


Är helt slut nu , varit och jobbat idag med.. Sen så va vi ut till valbo en snabbis och handlade lite kläder till lill - flickan i magen :) Det finns ju så mycket sött..

Efter den svängen åkte vi till brorsan " igen"  och där åt vi lite smörgåstårta m.m. Gotti gotti !
Mycket trevligt :)

Och nu har jag precis ätit en liten mat bit , så nu känner jag mig bra trött å sleten. Ska nog ta mig en snabb dusch , sen får det nog bli sängen för det har varit en lång dag.

Känner mig inte så pigg heller för den delen , vet inte vad som är problemet..
Mår inte 100% iaf , får se hur jag mår imorgon.




Här är lite käder jag hittade idag iaf , orkar inte lägga upp allt .



Pyjamas - 100% Bomull2-pack sockor - 70% Bomull,20% Polyamid,10% Elastan




Pyjamas - 100% BomullPyjamas - 100% BomullJacka - 100% Polyester
Sitester

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: