Lager 157.

2009-07-18 - 17:08:11













Japp där va vi och kikade idag :) Inte mycket jag hittade , eftersom jag har min lilla kula ivägen.. Men lite hittade jag , 2 par trosor å 2 par byxor..
Dom hade ju jätte fina klader , så hade jag inte haft magen så hade jag nog handlat bra mycket med kläder och skor ;) Men skor kan jag inte heller ha just nu , eftersom fötterna och benen är så uppsvälda. Tråkigt tråkigt , inte så mycket att göra åt de..

Jag känner verkligen att jag skulle vilja ha fram våran tös nu.. 
kom ut snart till mamma och pappa <3

Näe , nu ska jag fixa lite mat här .. och få lite ordning på det hela :) haha...
Vi ska äta fläskfile , grönsaker och strips ... Å någon god sås till de .. GOTTT!!

Så ha en kanon bra kväll..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: