Jobb

2009-07-25 - 20:36:27






Just precis , har inte kunnat skriva något eftersom jag har jobbat hela dagen. Jobbar även imorgon och på måndag , sen är jag ledig på tisdag :)

Va ju till brorsan igår och grillade lite , och innan vi åkte dit va vi till valbo en snabbis. Köpte lite små prylar till lill - Dennis som precis fyllt år!  Och lite andra saker!!

Trevligt hade vi iaf , sjöng lite singstar.. Haha.. och de gick ju som det gick! Men roligt va det..

Men just det jag vill nu , mest av allt - är att lill tösen kommer ut nu. Vad skönt det skulle vara!
Ååh , vilken längtan man har.. 

Har tänkt mycket idag , över hur förlossningen kommer och gå !! Tror jag börjar bli bra nervös nu , h ua!! Jag hoppas bara att allt går bra..Mår nästan dålig bara jag tänker på det , ush.

Näe , jag måste få något annat att tänka på nu.
Tror jag ska göra mig något att äta , sen får det nog bli sängen! Har en lång dag framför mig imorgon.

Och jag hoppas att det blir bättre väder imorgon , men det kommer de nog knappast att bli.
*SUCK*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: