Måndag!

2009-12-07 - 20:17:19



Hej på er!


Idag har vi inte gjort mycket , jo tvättat å så bara! Perra å Ida va ner på stan en sväng , medans jag och Camilla fikade :)

Jätte trevligt.

Sen har jag bara dammsugit å så , väntar på att all tvätt ska bli torrt nu! Tar ju sån tid , men det va mycket tvätt också :)

Aja , sen nu ihelgen va vi ut i S-hamn. Guuuuud vad roligt det va :) Hade jätte skoj lär jag säga , tyvär så glömde jag att ta lite kort. Men det kommer fler ggr :)

Sen nu i veckan så blire väl inte så mycket heller ! Blir bara lugnt :) Skönt det"

Och nu på måndag den 14:de blir Idisen 4 HELA månader. Våran STOORA tjej!

Det va väl allt för idag ;) Haha.. Nu ska vi kika tv!

Så ha en jätte bra kväll.. KRAMS <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: