Lördag.

2009-12-12 - 20:34:27

Hej hopp i stugan!


Va ett tag sen jag skrev här , kan bero på att jag inte har nått att skriva om :)

Men idag va jag och Idisen ut till mamma en sväng å hälsade på , medans Perra va och hämtade sin nya bil i Ljusne!

Så vi tillbringade dagen i skogen :)
Trevligt..


Sen har man väl inte gjort så mycket mer , inte vad jag kan komma på.
Vi va väl ut en sväng igår på dagen , och gick lite.
Det va skönt :) *Så hurra* Hahaa..

( Städade lite här hemma också , eftersom det behövdes)

Sen så har det även snöat lite idag också ju , rätt så mysigt!
Fast igt så klarar jag mig utan snö ;)
Hööhöö..


Nä nu ska jag dra mig , mata Idis lite sen blire natti för henne!

På måndag ska vi till bvc också , får se hur mycket hon väger å så.
(Jag gissar runt 7kg någonting )

Vi får se :)

Ha en bra kväll!
Kram på er.
<3

Ps: 12 dagar kvar till julafton!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: