Sorry!

2009-08-23 - 09:13:26







Nu har jag blivit helt kass på att skriva blogg , man har så mycket annat för sig nu.. Så ibland hinner man inte alls med !!
Lill - skruttan tar ju all tid nu :)

Jaja , vi va i ljusne igår iaf.. Va upp å kikade på strömmingsleken lite! Inte så mycket att se..
Sen va jag även in på barnens hus å köpte 2 nya nappflaskor dr browns..Dom verkar vara helt oki iaf :) Drar inte in så mycket luft , och det är ju kanon :)





sen när vi kom hem igår blev det en massa mys :) åt lite gott å mös till på det.. <3 underbart!

Och idag vet jag inte alls vad man ska göra! Mycket bättre väder idag än igår.. Blää för regn!
Bebisar å regn går inte riktigt ihop ...Nopp!!

Aja vi ser! Och knäppt några kort har jag inte heller gjort.. Får rycka mig i armen och göra det :)
Ha en bra dag folket..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: