En ny vecka! "Igen"

2009-08-10 - 13:37:22







Japp japp :)

Vaknade med frukost på sängen idag , som älsklingen kom in med ! Hur gott som hälst , och glad blev ju jag :)
Så dagen började jätte bra iaf , sen har jag bara suttit framför datorn å jäst. Sitter å drömmer mig bort , å tänker på att lilla Ida är ute nu. Hon vill verkligen stanna där inne hon , medans jag vill ha ut henne nu.
Ska bli roligt och se om vi verkligen kommer träffa bm igen innan hon kommer ut :) Spännande , men vi har ju tid på onsdag.

Men men , vi ser...

Nu ska jag gå å laga lite mat tills gubben kommer hem.. Sen blir det nog ett skönt bad :)
Härligt !!

Ser väl sen vad dagen har att erbjuda..

Hej så länge..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: