Hmm..

2009-04-15 - 07:00:41
Våran ida <3






Jadu.. Nu blev jag nästan tom på ord!



Inte blev det mycket till stan igår inte , klockan bara tickade iväg..
Men det kommer ju fler dagar ! Idag är jag iaf ledig , undrar vad man ska hitta på. Tänker bara på helgen ja , suck.. Har en sån jobbig helg framför mig , bara jooobb!! Hoppas vi ändrar schemat snart , satt och diskuterade om de igår faktiskt. Går inte att ha det så som vi har nu..Hoppas på det bästa..

Och Ida bara sparkar och lever om i magen :)
Men jag vaknade inatt av att jag fick ont,så har inte kunnat sovit så mycket.. Hoppas det blir bättre, så man kan sova inatt.
Nä nu ska jag ta mig nått att äta , så vi får i oss lite mat..
:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: