Måndag 2/7

2012-07-02 - 19:30:07
 
God kväll.
 
 
Ja, idag va jag iväg till bm..
Och allt såg bra ut, bebisen hade dessutom vänt sig nu..
(Sååå jäkla skönt, så man slipper vändning)
 
Den va nästan fixerad, och glad blev ju jag!
 
Så nu kan bebisen komma :)
 
Tjoohoo..
 
Se vad Lisa säger den 17:de, om den är helt fixerad då.
(När jag ska till min riktiga bm)
 
Annars då, gått 35 fulla veckor nu!
Vi närmar oss nu :)
 
 
Annars har dagen bara varit bra..
 
 
 
 
 
 
Vecka 35
 
 
Nu väger bebisen ungefär 2,4 kg och är cirka 46 cm lång. Du kanske kan se en armbåge, fot eller ett huvud sticka ut på magen, när den rör och sträcker på sig. Eftersom livmoderns väggar och din mage sträcks alltmer och blir tunnare, kommer mer ljus in och bebisen kommer att utveckla tydligare dygnsrytm. 

Denna vecka kan bebisen stoltsera med fingernaglar och ett par fullt fungerande njurar. Levern kan nu också bryta ner en del avfallsprodukter. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: