Hästar

2011-05-19 - 18:53:34


Tjoho!


Ja, är det nått Ida gillar så är det hästar...
Så fort hon ser en häst blir hon helt till sig, men vilken tjej gillar inte hästar ;)

Vi satt även och matade grannens hästar med gräs, och det gillades kan jag lova :)


Hon kanske kommer bli en häst tjej senare i sitt liv?! Det vet man ju aldrig, det blev ju jag..
Ohh yes!


Annars har jag bara jobbat idag, + att jag provade på och hoppa hopprep..
Va väl 10 år sen jag gjorde det, och SHHIIT vilken träning det ger..

Blev ju heelt slut, så nu funderar jag på om ska jag börja med det..
Se vad det tar på mig, kanon bra ju! (Både roligt + träning på det)



Nu ska jag vänta tills P kommer, sen ska jag sooola!
Sen blir det nog sängen, så ha en bra kväll mina fina <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: