Onsdag kväll..

2011-07-13 - 17:48:27

Heeeej!!


Ja, idag har det varit jobb..

Har även varit ut till rörberg och kört lite gokart, jätte skoj..
Grymt roligt måste jag säga, har även hunnit gått uppe i hemlingby med familjen dessutom <3

Så man har hunnit lite smått och gott!

Fick även lite mera träning då det blev cykling ut till jobbet imorse, så jag är nööööjd :)

Nu sitter jag och funderar på om man ska ta sig ner på stan en sväng, då det är sommarkväll?!
Vi ser, vi ser..


Ha en bra kväll <3


Ps: Någon frågade visst vart jag hade köpt nagelsetet, och det är på nagelgiganten!
Ett startpaket som gick på ca 2000 kr, men då får man mycket saker med.
Och jag är super nöjd med deras produkter..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: