Måndag

2010-08-30 - 08:24:15

Tjohoo!!

Nu går vi in på en ny vecka , veckorna kommer som ett rullande band.
Går så fort hela tiden , man hinner knappt med.


Vi är nästan ny vakna här hemma , Idis hade en liten sov morgon idag.
Behövdes kan jag säga :)


Idag skulle man behöva och åka å handla lite grann , lite mat å sådär!
Skulle ju inte skada , fast iof så är jag knappt hemma i veckan.
Har ju natt pass!!

Jaja , ser väl hur vi gör.


Idag ska jag dessutom fixa nya naglar :)
Finns ju inget bättre när man går därifrån med ny fixade naglar , såå härligt!


Vet inte riktigt vad jag ska ha denna gång , lutar åt glitter naglar igen.
Fast med en annan färg såklart :)


Yees , näe nu ska jag väcka liv i karln.

Bye!!



Mina naglar jag gjorde sist!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: