Torsdag!

2010-04-15 - 11:35:39


Hej hopp!


Oj vad veckorna går fort nu , igår blev våran skruttis 8 HELA månader.
Hon är så stor nu :)

Va på bvc igår också , så nu väger hon 9740g å är 70,7 lång..
Våran stora tjej :)

Allt såg jätte bra ut iaf , å det är man väl självklart nöjd över.

Efter vi hade vart på bvc så tog jag å älsklingen en lunch på staden! Underbart mysigt :)
Kanon väder va det också , så det blev verkligen toppen!


Så vi möös på bra igår , gick ut å gick en sväng med linnsan också mot kvällningen!
Så det va min dag det!

Idag är jag ledig , så då lär jag självklart passa på att tvätta.¨
Jobbar hela helgen , så jag kommer inte hem förrens på måndag!

Men men , det står ju att det ska bli ett kanon väder ihelgen!
Så man får passa på att vara ute mycket!

Näe nu ska jag ta mig nått att äta , vi hörs senare!





Ps: Vill tippsa om en film om ni inte har sett den , grymt bra va den :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: