Söndag!

2010-04-25 - 17:31:30

Hej mina fina vänner ;)


Sry , att jag inte har skrivit nått ihelgen!

Men jag har varit upptagen!

Igår gjorde jag nya naglar + att vi va och hälsade på Camilla i Hedesunda.

Så dagen hann lixom gå :)

Sen på kvällningen va jag ut med Jenny och spelade lite biljard. ( Tog mig en liten jäger & redbull)

;) Hehehe...

Trevligt hade vi iaf..

Sen va vi även och handlade lite smått och gott :)

Och i fredags hade vi bara en myyys kväll <3 Helt underbart!






Och idag har vi varit i sätra och kikat på en hoppvisning/dansvisning , sååå otroligt duktiga va dom :)

 

Haha ja det är väl vad jag har gjort i princip, imorgon blire jobb kl 16 men jag ska nog försöka hinna färga håret med..

 

Så äre!

Hoppas ni har haft en bra helg , kanon väder har det varit iaf.

Myys <3 , hoppas det håller i sig nuu.. Peppar peppar ta i trä!

Näe , nu ska jag gå och laga lite mat.
Vi hörs imorgon!

Natti på er!


Bjuder på en liten låt + ett kort på Idis! (Nyss badad och är super duper trött)













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: