Måndag

2009-09-21 - 16:32:43

Hej på er :)

Idag har hela familjen kikat på en ny lägenhet , det såg väl skaplig ut. Men den va ju inte finare än den vi har , bara vissa saker! Men det är väl som det är.. Imorgon ska vi titta på en till , hoppas på att den ser lite bättre ut :) Men gör den inte det så tar vi nog den här som vi tittade på idag , dessutom så va det hiss i den. Fast Perra sa att det inte fanns någon , för han är ju blind ibland ;) hahaha..

Sen så har vi varit å sagt upp den hära lägenheten nu , så nu är det gjort. Hoppas det kommer någon som vill flytta in innan dec!! Skulle vara bra skönt :) Fast på lägenheten som vi ska kika på imorgon är det inflyttning 1 / 12 . Så det är väl ett plus för oss på sätt och vis.. Men men!

Vi ser väl hur vi gör..För jag har ingen aning , vill inte bo kvar här iaf.. Det är en sak som är säker!!

Är hemma nu , blir väl det också. Man får väl stå ut ett litet tag..
Men när jag tänker på dom här små krypen så ryser jag i hela kroppen.. Bläää!

Näe , nu ska jag ta mig nått gott att äta.

Lill Idisen ligger å sover för tillfället :)

Hej så länge.
<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: