Hemma!

2009-09-06 - 21:47:55
Yes :)
Nu har vi varit borta exakt hela dagen , men det har varit trevligt! Varit i ljusne hela tiden , kikat på perras lillebror när han hade fotbollsmatch också :) Och dom vann , så de va roligt !
Sen nu påvägen hem så stannade vi till och handlade lite små saker bara.
Och nu är vi äntligen hemma , och Ida ligger å sover. Hon har typ gjort de hela dagen , så får se hur bra hon sover inatt då. Hoppas det inte blir något problem bara :P Men det hoppas vi på att det inte blir!

Nu ska jag tvätta av mig lite smink å så. Sen kanske man ska lägga sig å kika på film , men jag lär väl mata lill gumman först.

Natti natti <3









En gammal bild på mig som jag fick av dahl idag :) Lite roligt! Blondie :) Haha..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: