Ahlgrens bilar

2009-09-22 - 17:47:03








Tjingeling !

Har kikat klart på lägenheten nu.. Vi får se vilken vi tar av dom , om vi får någon av dom! ;) Men det hoppas jag! Den vi va och kikade på idag va jätte stor , men inte den bästa kanske. Men den duger ju helt klart , men den vi kikade på igår kanske va ett snäpp snyggare ;) Haaha.. Vi har iaf sagt att vi är intresserade av den! Så vi ser väl..

Just nu så sitter jag och äter ahlgrens bilar som stödjer bröstcancer , dom där små rosa rattarna. Jätte goda :) Och jag kostar hellre på nått sånt än någon annan godis , då vet man ju att man gör någon nytta också när man handlar det :)
Dom borde ha sånt här lite oftare!! Tycker jag iaf ..

Aja nog om det.. nu ska jag ta reda på Ida som precis har vaknat här!
Ha en bra kväll..

Kram / Ulrica
<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: