Söndag kväll

2009-10-19 - 00:18:25


Tjingeling ..

Här hemma är det lugnt just nu , Ida sover så gott :)
Och jag är jätte trött , plus att jag börjar få mens värk. Buhuhu , inte gott.


Det tycker jag inte om , har säkert fått den bara för jag har börjat med mini piller nu.
För jag hade den för ca 2 veckor sedan , så det är lite konstigt!

Såg att det fanns plåster nu också som man kunde välja , och det ville jag ha. Men fick inte ta det just då för jag hade för högt blodtryck :S Och det hade jag enbart för att jag hade sovit så dåligt den natten och + att jag hade stressat som tusan. Men nej tyvär , så kunde hon inte skriva ut sånna då.. Så jag fick komma tillbaka å ta ett nytt blodtryck , så jag ska nog beställa en ny tid för det.

För jag vill igentligen inte ha p-piller , och inte vill jag ha något i kroppen heller te.x spiral lr något sådant.
P-spruta vill jag inte heller ta , för jag är så otroligt rädd för nålar!
Så plåstret är toppen för mig , lär bara se till att få det ;)
För några fler barn blir det inte på några år , om det ens blir några fler :)

Evra heter plåstret!




Aja , annars idag då ? Då har vi varit hos mamma och pappa å hälsat på , va väl där i ca en timme.
Roligt att träffa mammsen och pappsen igen ;)  Hihi..

Sen efter det va vi iväg och handlade en sväng , gjorde lite mat på det och sen har det bara blivit tv:n  :)
En mysig söndag! Kikade även på ensam mamma söker , grymt program !


Äh nu har jag snackat klart här , haha..

God natt på er <3

Hörs imorgon.

Kram / Ulrica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: