Nu har korten kommit!

2009-10-23 - 00:40:35

Japp för det har dom , ( dop korten).
Dom blev jätte fina , så jag är super nöjd.  Har även beställt 10 stycken till , för annars kommer det inte att räcka.

Sen får man väl även beställa tack kort , med det kommer sen det efter dopet :)

Annars idag har vi varit å handlat å käkat ute! Har även haft besök av Gard , ( Perras kompis )
Trevligt , trevligt :)

Sen har vi lagat lite kvälls fika å badat Ida , och även kollat på mammas pojkar.
Älskar det programmet , men vissa av tjejerna är lite blåsta lär jag säga. Haha , men det är min åsikt det!

Sen har vi bara myyst hela kvällen <3
Mina två älsklingar och jag!

Och nu är det lägg dax , Ida har precis fått mat. Så nu sover hon igen , och klarar sig över natten!
Så nu ska jag också sussa :)

Så god natt på er!!
<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: