Hmmm...

2009-10-13 - 21:32:48










Bloggen har verkligen inte funkat som den ska! Försökte komma in flera ggr igår , men det gick inte..
Lika idag också , nu kom jag in.. Undrar vad det har varit för fel?! jaja..



Idag har vi varit å handlat lite :) Alltid lika mysigt att åka ut med familjen!


Sen har jag tvättat å dammsugit å diskat! Så idag har jag varit duktig ;)
Och nu vet jag inte alls vad jag ska göra , har badat Ida för 1 timme sen också..
Gud vad stor hon börjar bli nu! Ligger å pratar lite å suger på handen medans hon pratar ,hon är så söt!


Mammas gohjärta<3


Just nu ligger hon vaken och kollar på tiger,nalle puh å nasse som hänger ovanför henne!
Verkar vara mycket intressant ;)

Får väl se när tösen somnar , hon vill nog ha en torr blöjja å lite mat först. Men sen så sover hon nog fram till imorgon bitti :)


Hon blir ju 2 månader imorgon , våran tjej. <3 Tiden går fort , så ta vara på den mina vänner!

Nu ska jag ta och hitta på något annat , för nu är jag tom på ord.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer ;)

Men sov så gott , så hörs vi säkert imorgon.

Natti <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: